Prince of Persia
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Ne Lopj!

 
Naptár,Óra

 
Ha akarod...

Beállítás Kezdőlapnak!

Tégy a kedvencekhez!

 
Számláló
Indulás: 2006-10-21
 
Bölcsességek
 
Végigjátszás

Az eleje roppant egyszeru, didaktikus jellegu. Menj be az erkélyen :) Nézd végig a bevezeto animációt, majd menj fel a kotörmeléken jobbra, ugorjad át a rést; menj feljebb. Futás, plusz jobb klikk, hogy felfuss a falra, majd húzódzkodj fel. Ugord át a rést a hídon, amit egy becsapódó lövedék fog okozni pillanatokon belül. Jobbra, ugrás, majd menj balra be a palota egyik termébe. Menj ki, ahol az elso csatád következik. Öld meg a delikvenst, mássz fel a létrán, ahol újabb gaz ellenségek fognak rád várni. Menj át a következo termen. (Jobb klikkel ihatsz a vízbol, ami életerot jelent). Menj le a törmelékeken, küzdj meg a négy ellenséggel. Menj tovább az épületen keresztül, amíg ki nem érsz egy fából készült átjáróhoz. falfutással menj tovább, mássz fel a létrán. Az átvezeto animáció megmutatja neked a következo célodat. Öld meg a négy embert, majd menj végig a párkányokon, mássz be e lyukon. Egy oszlopos terembe érsz. Ölj meg mindenkit, majd ugorj fel az egyik oszlopra (amelyikre tudsz). Onnan át a következo, majd a legnagyobbra, aminek a legtetejérol fel tudsz ugrani az erkélyre.

THE MAHARAJAH'S TREASURE VAULTS (2%)

Az elso résen sima falfutással át tudsz jutni, a másodiknál viszont ugyanezt a mozdulatot egy ugrással kell bonyolítani. Ugorjad át a következo rést is, majd fuss fel a falon, és a tetejérol rugaszkodj el, így fel tudsz jutni. Elértél abba a terembe, ahol az Ido Homokja van. De a tort nem tudod innen megszerezni, szóval juss át a másik oldalra falfutás+ugrás kombinációkkal. Ha leesnél, az oszlopokon vissza tudsz menni, és víz is van, fel tudod magad tölteni.
Jön az elso csapda. Nagyon egyszeru. A középso szeletelo után kell menni, és amikor elment a két szélso, kimenni a külso sávba.
Most egy kicsit firánykosabb rész jön. Falfutás a bal oldali falnál, majd el kell ugrani úgy, hogy a meroleges fal szélén lévo párkányra érkezzél. Ha ez megvan, már tovább kell menni a párkányokon. A biztonságosnak látszó rész mégsem anniyra az, a két szélén egy-egy forgó csapda fog "járorözni". Várd meg míg elmegy, majd megint falfutás a bal oldali falon, majd a végén el kell ugrani, hogy a túloldalon lévo párkányra érkezzél. A következo résznél csak annyi a lényeg, hogy végigmenj a párknyokon, és annak függvényében hogy hol szakad le, feljebb, lejjebb kell menned. A végén ugorj át az oszlopra, ugrálj rajtuk végig, majd az utolsón ereszkedj le.
Menj fel a lépcsokön. Fel kell jutnod a torhöz. Az elején használj falfutást, ugrálást, majd a végén falfutás és sok ugrás. Jól kell idozíteni, hgoy mikor nyomod meg az ugrás gombot.
Az átvezeto animáció bemutatja hogy mire is képes az új szerzeményed. Menj tovább a falfutás+ugrás kombinációkkal. Menj keresztül a forgó csapdákon, a végén pedig fel a párkányon.

YOU HAVE UNLEASHED THE SANDS OF TIME (5%)

Bizony elszabadult a pokol. Ezek ellen a szörnyek ellen az egyetlen halálos fegyver a tor. Tehát ha levágtad oket karddal, akkor végezned kell velük a torrel, mert különben újjáélednek. Ugráj sokat, ne nagyon kerítsenek be, és ne hagyd hogy újjáéledjenek. Összesen kb. 8-an lesznek. Ha kell, akkor az "R" gombbal vissza tudsz menni az idoben, így elkerülheted a végzetedet, vagy egy-egy súlyosabb csapást. Fontos, hogy tartsd lenyomva, mert ha csak egyszer nyomod meg, akkor kiürül egy tartályod, és kb. egy másodpercet tekertél csak vissza.
Oldalt van egy rés amin ki tudsz menni. Menj fel a lépcson a csaj után, majd - mivel leomlik a plafon, menj be oldalt az ajtón. Menj le a lépcson, majd a szoba egyik felében keresd meg a rudakat. Menj fel a párkányra rajtuk (jobb klikkel lendülsz, ugrással elengeded). Utána jön egy falfutás-ugrás-rúd kombináció. Ha elvétenéd, használd az "R" gombot.
A no megint meglóg, te meg ugrálhatsz megint a rudakon. Hamarosan egy újabb szobába érsz. A rövid kis bevezeto megmutatja, hogy hova kell eljutnod. Lendülj végig a rudakon, egészen a párkányig. Onnan egy nagy ugrás, a végén kapd el az egyik rudat, és ess le a földre. Harc! Gyozd le a csigaképu szörnyeket.
Menj a lyuk alá, fuss a falnak, majd onnan elrgaszkodva kapd el a következo rudat. Ezt játszd el addig, amíg a lyukhoz nem érsz. Ha belemész a fénycsóvába, akkor vízióid lesznek, képeket látsz a jövodbol, majd utána menthetsz egyet. Menj tovább.

"HAD I REALLY SEEN HER?" (7%)

Fuss falnak, onnan fel a rúdra, lendülj fel a párkányra. Uténa vigyázz, óvatosan koröl-kore juss le. Ha látsz egy fényes kis pontot, akkor használd a tort, így több homokhoz jutsz, ami a késobbikeben még fontos lesz. Amikor fölülnézetbol látsz egy szakadékot, akkor oda ereszkedj le óvatosan. Menj tovább. AZ átvezeto animáció után öld meg a génhibás bogarakat.
A folyosó végén balra vételezz homokot, majd utána menj a másik irányba. Eegy jó nagy terembe érsz. Ugorj át, majd menj ki az erkélyre. Falfutással hidalt át az akadályt. Ugyanabba a terembe érsz vissza. Mássz fel az oszlopra, onnan ugrándozz addig, amíg oldalt egy kis párkányt nem látsz. Ugorj át oda, ereszkedj le. Falfutás, majd a végén ugrás át az oszlopra. Csússz le, öld meg a bogarakat, majd vedd fel a homokot.

A következo oszlopot megint falfutás+ugrás kombinációval érheted el. A sarokban van egy hatalmas kotömb. Mássz rá fel, majd onna a falról elrugaszkodva kapd el a rudat. Lendülj át a fenti placcra. Ugorj át oda, ahol a mágikus homok van, vedd fel. Mássz fel az oszlpon, ugorj egészen az oldalsó kis kiálló placcig. Onnan ugorj és kapd el a repedést, majd szépen araszolj le. Jön egy nagy harc. Jó sokan lesznek, használd eloszeretettel az ugrást, illetve a gurulást. Ha megvagy, menj a fénycsóvába, és ments egyet.

A SECRET PASSAGE (10%)

Húzd el a szekrényeket, az egyik mögött lesz egy titkos ajtó. Menj be, a falnál futás+ugrás kombinációt használj. Lépj a gombra, majd gyorsan menj be. A szélérol falonfutás, majd ugrás. A dobozt húzd a gombra, mert amint lelépsz róla, becsukódik az ajtó. Egy nagyobb, érdekesebb terembe érsz. Oldalt van egy kar, azt a jobb klikk+irány gombokkal tudod kihúzni. De amint megtetted, futás, mert a rámpa vissza fog húzódni. Még épp hogy el tudsz ugrani róla.

Egy érdekes rész jön. Az egyik karral fel-le, a másikkal oldalra mozgatod a szerkezetet. Fel kell venni a felso szintre az összes ilyen csövet, és a helyes sorrendben. Eloször a telehold jelu csövet vedd fel, majd az üreset. Aztán jön a félhold, majd a negyed. Ez a helyes sorrend. Fent látod az aljzatokat. Forgasd aszerint is helyes sorrendbe, majd vidd fel. Menj ahhoz az ajtóhoz, amin a narancssárga jel van, és mássz fel a létrán. Ugorj a gombra.
Mássz le a létrán, küzdj meg a két szörnnyel.
Menj fel a lépcson, és ments egyet.

THE PALACE'S DEFENSE SYSTEM (12%)

Látod a lyukakat a padló bizonyos részein? Nahát oda ne lépj, vagy menj nagyon-nagyon lassan. Az utolsónál falfutással is ki tudod kerülni. Húzd meg a kart. A párkány alatt kellemes kis furész van. Amikor kezd távolodni, ugorj át, és azonnal menj a tetejére. Utána menj a széléhez, ugorj át a másikra, de vigyázz, azonnal ereszkedj lejjebb, lógjál rajta. Oldalazz a széléig, onnan húzódzkodj fel, majd ugorj a másik oldalra. Jön a következo. Ezeket a csapdákat úgy tudod kikerülni, hogy átugrasz a másik oldalon lévo párkányra. Onnan megint vissza, mikor távolodnak toled, és megint biztonságban vagy. Egy darabig. Ha az ajtó be van zárva, akkor elkéstél, és bizony vissza kell menned a karhoz. Tehát jobb ha sietsz. Újabb mentési lehetoség, és vízió.

A BOOBY-TRAPPED COURTYARD (14%)

A falon van egy gomb. Nyomd meg, majd fuss középre. Ugorj fel a kotömbre, onnan a rúdra, lendülj fel a kore. Onnan ugorj át az erkélyre. Egy forgó penge jön. Az elso még egyszeru, arra kell figyelni az ilyeneknél, hogy jól idozítsünk, és hogy arra menjünk, amerre a csapda mozog. A következo már nehezebb dió. Akkor induljunk, ha a forgó furész épp felénk jön, és persze a függoleges dorong sem akadályoz meg benne. Utána a sárga pontról ugorj a rúdra, onnan az ajtóhoz. Jön egy létra. Oldaról a kövekrol fuss végig a falon, majd rugaszkodj el, így el tudod kapni azt. Menj tovább balra. Falon futással el tudod kapni a rudat. Lendülj tovább, majd a párkányról elrugaszkodva ugorj a placcra. Újabb falon futás, de most vigyázz a furészre. Most az oszlopról elrugaszkodva el tudod kapni a párkányt. Ugorj a rúdra, azon fordulj meg, és ugorj az ajtóhoz. Onan falon futás, de megint vigyázz a furészre. Jön még egy, ez ugyanaz mint az elozo, csak most el kell ugranod még a faltól. Igyál, ha kell, majd nyomd meg a sárga gombot a furész után. Húzd meg a kart, menj át a forgó pengék között, nyomd be a gombot, ugorj fel a kiugró párkányra, onnan pedig menj eggyel feljebb. Balra mikor elment a penge, akkor csimpaszkodva oldalazz a szélére, majd menj fel, rohanj, és ha kell gurulva, de juss át a kapu alatt.

Nagyon nagy harc jön. A herceg szörnnyé változott apja ellen kell harcolni, és még egy csomó egyéb, hétköznapi zombival. A lényeg, hogy ne kerítsenek be, ne szorítsanak be! Sokszor ugorj át fölöttük, próbálj meg mindig egy ellen harcolni. Ha kevés az életed nagyon, és nincs már sok homokod, ihatsz a vízbol. De ilyenkor el kell raknod a kardot. Veszélyes, de meg lehet csinálni. Utána is rögtön gurulj el. A foellenséget elég sokáig kell ütni, ot hagyd a végére. O ellene is a legjobb, ha folyton átugrasz fölötte, és megvágod. Ha megvagy, mentsd el a játékot.

DEATH OF A SAND KING (17%)

Kövesd a csajszit. Nemsokára megint nagy harc következik, de azért nem akkora mint az elozo. Itt is ugrálj sokat, miután a torrel megöltél valakit, azonnal védekezz a jobb klikkel. Ezután is menthetsz egyet.

"I'LL TRY TO FIND A WAY IN" (19%)

Menj tovább. Szedd fel a homokot, majd indulj el a másik irányba. Falon futás, majd amikor a sarokhoz érsz, ahonnan már nincs tovább, fordulj meg, és ugorj le a kis tetore. Ugorj le, forgasd el a kart addig, amíg ki nem nyílik egy kapu. Utána ugorj le, szedd fel a homokot, majd irány a kapu. Kint egy kis csetepatéba kevereszd, meg persze odabent is. Ha megöltél mindenkit, save-elj.

CLIMBING THE TOWER (21%)

Menj fel a kore, onnan a párkányra. Mássz rá fel teljesen, majd onnan a rudakat használva juss fel teljesen. A falank ugorva és onnan elrugaszkodva el tudod kapni a feletted lévo rudat. Menj fel a létrán, menj körbe, nyomd meg a gombot falon futás közben. Menj be az ajtón. Falonfutás, nemsokára Farrahhal találkozol. Fent kinyitja neked az ajtót. Menj lefelé, falonfutás, majd rugaszkodj el. Pont meg tudsz kapaszkodni a szélén. Húzd meg a kart, majd várj, amíg a csaj is megcsinálja a dolgát, majd menj fel. Menj körbe, húzd meg a kart, majd siess át a csapdákon. Vigyázz a padlóban lévo karókkal. Megint a csajhoz éGsz. Ugorj át a kis placcra, csak vigyázz a csapdával. Falonfutás, húzd meg az újabb kart, menj tovább, újabb kar. Ha leértél, ugorj le, és küzdj meg az ellenséggel. A szokásos a felállás. A kapu mellett van egy szökokút, ha elfogyna az életed. Odafönt tudsz menteni.

THE WAREHOUSE (24%)

Toljál dobozokat a két gombra, hogy benyomva tartsd oket. Van egy hátul a sok doboz mögött, illetve még egy, egy rakás láda tetején. Utána ugorj fel a csajhoz, nyomd meg a gombot, menj be az ajtón. Juss ki az udvarra. Gyozd le az ellent. Ugrálj sokat, mert ezek lassan, de nagyot ütnek. Utána ments egyet.

THE SULTAN'S ZOO (28%)

Mássz fel a kis sziklafalra, aminek a tetején van egy pálmafa. A pálmafáról ugorj eggyel magasabbra, onnan pedig egy ág segítségével lendülj át a falra. Nyisd ki Farrahnak az ajtót.
Öljétek le a madarakat, majd menj be a barlangba, ahol húzd el a dobozt. Mögötte lesz egy repedés, ahova befér Farrah, és kinyit neked egy ajtót. Ugorj fel a rúdra, onnan a fölötte lévore, majd fel a palánkra. Onnan megint egy rúdra; egészen addig mászkálj majom módra, amíg egy létrához nem érsz. Onnan mátrix stílusba válts, és falonfutással menj tovább. Még egy falfutás a rúd felé, ahonnan aztán át tudsz lendülni arra a részre, ahol a rés van a kalitkán. Ugorj át a kis szigetre, falfutás+ugrás, és máris a teton vagy. Csavard el a kart, majd ugorj a mentési helyre. Ments egyet.

ATOP A BIRD'S CAGE (28%)

Menj le, de mielott bemennél, húzd le a létrát Farrahnak. Menj le a barlangba, öld meg a bogarakat. Menj fel a kis emelvényra, onnan falfutás+ugrással, nyomd meg a gombot. Húzd el a dobozt, utána menj az újonnan kinyílt ajtóhoz lefelé. Húzd meg a kart. A csapdáknak azon az oldalán menjél, ahol nincs a földbol kijövo lándzsa. Futás+gurulás technikával könnyedén átvészeélheted. Az elso résen át tudsz ugrani, a másosikon pedig falonfutással juthatsz át. Utána már csak át kell sétálni a csapdákon, és átgurulni a záródó kapu alatt. Siess. Ments egyet.

CLIFFS AND WATERFALL (33%)

Ugorj vissza a kapuhoz, onnan falfutással át a másik ksi szigetre, ahol a pálmafa van. Mássz fel, onnan a következo párkányra, onnan pedig ugorj a szikla szélére. Öld meg a szárnyasokat, majd falfutással kapd el a szikla peremét. oldalazz a fához, és ugorj rá át. Csússz le a fáról, szedd fel a homokot, majd vissza; ugrálj fáról fára. A Vízesésnél öld meg a rusnya madarakat, majd igyál. Tekerd el a kart, majd falfutás+ugrás kombinációval ugorj a fára. Onnan még egy ugrás, majd falfutás; menj be a kapun. Öld meg a bogarakat, majd menj be a résen, és végezz a homokzombikkal. Ments egyet.

THE BATHS (33%)

Menj tovább, fel a lépcsokön. Húzd el a vázát, rá a gombra. A lengo doronggal vigyázz; amikor távolodik toled, fuss, és kapaszkodj meg a szegélyben. Ugorj a másik oldalra, majd ereszkedj le szépen. Falfutás+ugrás kombinációval kapd el a rudat. Lendülj át, majd ido-oda ugrálva - mint a tor megszerzésénél - juss el elobb a szegélyig, majd teljesen fel. Vigyázz a lengo dorongra. Gurluj át alatta, menj be a terembe, és mérközz meg az ellenséggel. Ments, ha megvagy.

"THERE'S SOMETHING GLOWING UP THERE" (33%)

Nyomd meg a falon lévo gombokat. Az egyikhez told oda a szobrot, hogy úgy maradjon. Menj be a kapun, tekerd el a kart. Ezzel leengedted a vizet. Két oldalt ahol a kisebb medence volt a bejárat mellett, fuss fel a falra, kapd el a szegélyt. A rudokan lendülve, az oszlopok segítségével át tudsz jutni mindkét oldalon a másik oldalra, ahol meg tudod húzni így a karokat. A faajtó teljesen kinyílt így. Látod azt a márvány követ a medencében? Lökd le. Most pedig menj vissza teljesen oda, ahonnan kezdted, megint végig át a csapdákon. Mikor a terembe érsz, hamarosan meglátod a dobozt. Húzd középre, és lökd le a vízesésnél, utána pedig told a létra alá, így már könnyedén elérheted azt. Szedd fel a homokot, majd mássz fel a kis nyílásba. Ereszkedj le, kapaszkodj meg a fa palánkban, majd húzd fel magad. Menj a törött rácshoz, menj át a másik oldalra, ugoprj át az oszlopra. Onnan irány a szegély, indulj el a rács irányába. A fenti párkányon lógva át tudsz jutni a törött kapun. Menj tovább, egészen addig amíg a rúdhoz nem érsz. Lendülj át a kis palánkra, majd onnan két falfutással eljutsz az ajtóhoz. Menj be, ugorj fel a falról elrugaszkodva a rúdra, majd onnan lendülj át a másik oldalra. Törd össze a hordókat, majd mondjuk falfutással juss át a csapdákon. Öld meg a zombikat, és ments egyet.

ABOVE THE BATHS (33%)

Menj tovább, amíg csak tudsz. Zsákutca. Az erkély fölött látsz egy rudat. Mögötted van egy szekrény, told oda, így fel tudsz ugrani a rúdra. Menj a szélére, ugorj az oszlopra, majd ugrálj rajtuk végig, amíg a másik oldalra, egy másik erkélyen nem kötsz ki. Szerezd meg a homokot. Balra van egy nem túl erosnek tuno ajtó, de így sem tudod betörni. Na mindegy, majd késobb. Falfutás, és vedd el az új kardod. Bizony nem véletlenül volt ott az az ajtó, és nem véletlenül szereztél most új kardot! Az új szablyának már nem tud ellenállni az ajtó, és máris szabad az út. Már csak egy ajtó választ el a csajtól. Itt most ihatsz, menthetsz, amit csak akarsz. :)
Nem volt itt régebben valami? De igen, egy repedés a falon! Hála az új fegyverünknek, most már ez sem jelenthet akadályt! Törd be! Egy romos, régi kastélyrészbe érsz, az is lehet, hogy ez egy régebbi volt, es erre épület az új. Ki tudja. Menj egészen az erkélyig. Az egyik oldalon van egy ko, azt húzd el, amögött van egy repedés ahova Farrah befér. Ha már cipekedsz, told középre, a rúd elé a falhoz a kavicsot, hogy tovább tudj menni. Ugorj fel az elso rúdra, onnan a másodikra, majd a kis szigetre. Onnan ugorj az oldalsó párkányra, ne arra, ahol a homok van. Oldalazz a szélén, amíg a párkányra nem jutsz. Ereszkedj le két szintet, menj a szuk részbe, ahonnan falól falra ugrálva eléred a másik odlalon lévo párkányt. Igyekezz ne leesni, mert már csak a Homok varázsereje menthet meg, ami nincs ingyen :). Menj tovább, egészen addig, amíg a középso platform elott nem leszel. Mássz feljebb eggyel, a fölötted lévo párkányra, és onnan ugorj a homokhoz. Vedd fel. A következo lépés: ugorj le. Van egy párkány lejjebb, de vigyázz, mert nem mindegyik oldalon. Ki lehet szúrni, de nem feltuno. A kapuval szemben lévo oldal jó. Onnan menj a másik odlalra, ahonnan át tudsz ugrani az oldalsó placcra. Innen már gyerekjáték lesz visszajutni a kapuhoz, párkányokon kell mászkálni csupán.

A LONG BURIED SECRET (40%)

Fordíts 90 fokot a karon, menj be, és öld meg a bogarakat.
Menj tovább. Huh, elég húzós helynek túnik, de mégsem az. Csupán el kell húznod a követ, és várni, mert a lány a repedésen el tud jutni a másik oldalra, ahol rálép egy gombra, és te is könnyedén átjuthatsz oda. Harc jön! Öld meg mindet. Vigyázz, hogy a kékruhás zombik ellen nem muködik az, hogy átugrasz a fejük felett!

DAYBREAK (43%)

Törd be az ajtót. Igyál a vízbol, majd menj tovább. Jobbra törd össze a hordókat, majd lépj a gombra. Menj be az ajtón, és küzdj meg az ellenséggel. Ha végeztél, ments egyet a lépcso tetején.

A SOLDIERS' MESS HALL (46%)

Menj le a lépcson, mássz fel arra a nagy rakásra. A legmagasabb korol falonfutással el tudod érni a falból kiálló rudat. Onnan lendülj tovább, kapd el a szegélyt. A másik oldalon vedd fel a homokot, majd menj tovább vissza a fenti rudon átlendülve. Futás a rács mögött fent, falfutás, majd menj be az ajtón. Indulj el jobbra (ha a kapuval szemben álssz, úgy jobbra), lendülj végig a rudkaon. Az utolsónál el kell rugaszkdni a faltól, csak úgy tudod elkapni a feletted lévo rudat. Csapdák. Amikor jobbra elment a dorong, húzódszkoj fel, menj az tovább, majd megint menj a szélére, ahol biztonságban vagy. Utána jó idozítéssel juss át a többin is, de figyelj, mert most nem tudsz a szélére szaladni, mert tüskék vannak a földben. Az utolsónál, ahol tüskék veszik körül a forgó dorongokat, falfutással oldhatod meg a problémát a legkönnyebben. Menj tovább. NYisd ki az ajtót, menj be, le a lépcson. A fehér gomb fölött ugorj, és húzd meg a kart, amivel Farrahnak eresztesz le egy létrát, amin fel tud jönni. Menjetek fel, a lány kinyitja neked az ajtót. Szedd fel a homokot, majd húzd meg a kart falonfutás + ugrás kombinációval. Kinyitottad a csapóajtót. Menj vissza, de szerencsére már nem kell törodnöd a csapdákkal, mert le tudod vágni azt a részt egy állványzatnak köszönhetoen. Menj át, de lassan, mert nemsokára egy marék zombi támad meg.

THE DRAWBRIDGE (46%)

Menj be az ajtón, tekerd el a kart. Menj fel a lépcson. Afelett van néhány lámpa. Falonfutással el tudod kapni az egyiket, onnan pedig tovább tudsz jutni. Fent, a hídnál kell kikötnöd. Húzd meg a fehér gomb felett lévo kart. Próbáld meg még egyszer. Nem megy, de Farrahnál igen, el tudja forgatni a hidat, és rá tud lépni. Felmászik, feljebb tolja a hidat. Mássz fel a nagy kore, onnan pedig irány a párkány. Csak figyelj a vízszintes szeletelore. Ugorj át a hídra, onnan pedig a rés szélére. Menj ki, falfutással el tudod érni a rudat. Lendülj át, majd menj be újból az épületbe. Falfutással húzd meg a kart, majd lépj a hídra. Farrah elforgatja megint, így el tudod már érni a létrát a párkányokokn keresztül. Menj a folyosó szélére, falfutással húzd meg a kart, ami elohoz egy létrát, amin Farrah fel tud jönni. Utána o bemászik egy résen, és kinyitja neked az ajtót. Egy nagy hídra érsz, amit madarak oriznek. Oket nagyon egyszeru legyozni. Védekezni kell folyton, és miután lecsaptak, ellentámadással megölni oket. Rém egyszeru. Menj, nézd meg a jövodet, és ments egyet.

A BROKEN BRIDGE (50%)

Ess le a szélén. Kapd el a szegélyt, menj jobbra, és ugorj át az oszlopra. Onnan a másikra, majd megint a párkányra. Oldalazz balra, ameddig csak tudsz. UTána falról falra szökkenve kell lejutnod. Figyelj, mert a padló gyenge, és leszakad alattad. Fuss balra, ne állj meg, aztán falfutás+ugrás kombinációval kapd el a rudat. Ugorj fel a kis fatákolmányra, majd a másik oldalon eresukedj le. Menj tovább, körbe a szikla peremén. Ugorj át az oszlopra, gyujtsd be a homokot, majd a másik oszlopról átjutsz a másik oldalra. Kapaszkodj meg a szegély szélében, csimpaszkodva menj balra addig, amíg újból fel nem tudsz húzódszkodni. Sétálj végig a gerendán. Menj tovább. Újabb madarak, de ezek egyelore nem törodnek veled. Szóval falfutás+ugrás kombinációval kapd el a rudat, majd juss el a mentési helyre.

I'LL MEET YOU AT THE BATHS (52%)

Ugorj le egy szintet. A falak tetején kell mászkálnod. Ugorj át az elso kapu felett, menj tovább. Ha elfogyott az út, akkor az udvar belseje felé ugorj egy nagyot, és kapd el a következo falat. Most egy kicsit nehezebb rész jön, mert jönnek a madarak. Most nem tudsz védekezni, így jól kell idozíteni a csapást, mert ha megcsíp a madár, akkor könnyen leeshetsz. Ilyenkor sincs nagy baj, mert vissza tudsz jutni. A kezdorész alatt van szemben két olyan fal, amikrol elrugaszkodva ide-oda ugrálva fel tudsz jutni.
Szóval, ha legyozted a madarakat, akkor menj tovább ezen a falon, ki a széléig. A fáról ugorj át szemben a másik gerendára, onnan pedig menj a kapunyító karhoz. Ugorj fel rá, és húzd meg. Mássz le a létrán. Ott ahol az elobb voltál, az alatt van még egy kar, amit meg kell húzni, és most már el tudsz oda jutni, mivel az elobb nyitotad ki a kapuját. Miután megtetted, néhány kapu becsukódik, néhány kinyílik, és egy csomó bogár jön elo. Öld meg mindet. Utána: az egyik sarokban van még egy kar. Ez felhúzza az egyik rácsot, de utána az leereszkedik szép lassan. Csakhogy ennek segítségével te falfutással át tudsz jutni egy új részre, ahol megint lesz egy kar... Tehát, meg kell húznod a kart, és visszajutni a leheto leggyorsabban a kezdohelyre, ahonna falfutással el tudsz jutni arra a placcra, ahol a fehér gomb van. Fel kell menned a létrán, és arra menni, amerrol jöttél, végig a falak tetején. Ha sikerült, húzd meg az újabb kart. Feljön egy létra a kapuhoz. Menj le a sárga kapuhoz, menj fel a létrán, és nyomd be a gombot. Kinyílt a kapu. Menj be a barlangba, át a gerendán. Utána jobb oldalt ereszkedj le, és menj végig a szikla peremén. Mikor a legalsóra értél, ugorj át a középso kis sziklaszigetre. Vedd fel a homokot. Gyurd le a bogarakat, csak vigyázz a víz sodrásával. Itt inni is tudsz, ha akarsz.
Menj tovább, fel a sziklára. Egy kis videó bemutatja mire is számíthatsz a következo idokben. Semmi jóra. Menj át a gerendán. Jobbra le a párkányokon, amíg újra egy kis szigetre nem érsz. Balra a vízesés elott át tudsz ugrani a másik oldalra. Elojön néhány denevér, vágd le oket. Menj tovább a gerendán. Útközben vigyázz, met egy újabb raj támad meg, legyen kéznél a kardod, és hesegesd el oket onnan. Innan falfutással menj a következo kis szigetre, ami viszonylag messze van és lejjebb, de simán elérsz odáig. Onnan megint le, a vízesés felé van egy prákány. Arról el tudsz ugrani, pont eléred a vízesés közepén álló kis szigetet. Onnan megint tovább a következore, ahonna meg a gerendán tovább, egészen a mentási helyig.

Waterfall (55%)

Menj át a gerendán, verd szét az akadályt. Az alagút végén állj meg. Fa palánkok vannak, csakhogy amint az elozetesben láttuk, ezek nem túl stabilak. Tehát futás jobbra, falonfutás, majd megint. Nem nehéz, csak figyelni kell. Menj tovább, egy kis tóhoz érsz, amibol ihatsz, ha szükséged van rá. Utána törd össze a következo ajtót is. EGy hasonló rész jön az elozohöz. Nem túl eros deszkák. Futás + falfutás kombináció. Amint megkapaszkodsz a végén a szikal peremén, egy csapat madár támad rád. Azonnal ránts kardot, és öld meg oket, mert könnyen lezuhanhatsz. Mikor elfogyott a sziklaperem, végy nagy levegot. Át kell ugrani a lelógó cseppkoszeru képzodményre. Onnan át a másik oldalra a fadeszkákra, onnan azonnal tovább, falfutás, majd a végén ugrás, kapd el a következo cseppkövet, menj a másik oldalára, és kapd el a szikla peremét. Gyorsnak kell lenned, mert egyiken sem idozhetsz túl sokáig. A szikla peremérol megint a cseppkövek jönnek. Figyelj hogy jó irányba ugorj el, és siess. Mentési hely következik.

A CAVERN OF LADDERS (57%)

Tovább az egyetlen lehetséges irányba: fel a szikla peremére. Onnan megint ugrálás jön a csesppköveken. Ha végigmentél, szedd fel a homokot. Menj át a hídon, és juss el a kapu elé. Siess, gyorsan vedd elo a kardod, mert egy csapat denevér támad meg. Tovább. Megint falfutás, kapd el a létrát, és menj le. Még egy falfutás, újabb létramászás. Lent újabb denevérek várnak rád. A következo utáni ilyen kis deszkaszigeten mássz le a létrán a vízbe. Indulj a barlang felé. Törd át az akadályt. Egy hatalmas terembe érsz. Menj balra, ahol a kis szikla van a falnál. Ott mássz fel, és a bemélyedésbol ugorj egy nagyot, és kapd el a kötelet. Lendülj át a mentési helyhez.

AN UNDERGROUND RESERVOIR (60%)

Ugorj fel a párkányra, és juss át az oszlopra. Menj tovább a gerendán befelé. A következo oszlopnál szintén tovább kell menni, de vigyázz, mert jön egy csomó denevér, azokat elobb el kell kergetned/le kell vágnod. Utána menj át. Itt volt fölötted is egy gerenda. A törött oszlopnál mássz fel, menj a felso gerenda közepére, ég ugorj át a kötélre. Lendülj, és ugorj egyet a rács felé, ott van egy szegély, amiben meg tudsz kapaszkodni. Menj körbe, menj a következo gerenda felé, ami a kötél mellett van. Ugorj át a kötélre, mássz a legalájára, és lendülj át a másik kötélre is. Utána irány az ajtó. Csapda! A bal oldalt falfutással átjutsz. Szedd fel a homokot. Utána mássz fel szemben. Figyelj az összes csapdára, nehogy elkapjon egy. A következo teremben húzd meg a kart, utána gyorsan ereszkedj le, mert a kinyitott ajtó mögül egy csomó denevér jön majd ki. Ugorj le. Figyelj nagyon az idozzítésre most, és arra is, hogy a második szegélyen nem csak lógni tudsz, hanem állni is, tehát még egyszer meg kell nyomni a "leesés" gombot. Lökd le a dobozt. Told a másik rész alá, ahol a homok van, hogy fel tudj mászni. Vedd fel a homokot. Ugorj fel a párkányra, majd onna a gerendára, amonnan pedig a kötélre. Most lendülj kötélrol kötélre, amíg egy újabb kapuhoz nem érsz. (figyelj arra, hogy mindig legyél a kötél legalján). A csapda felé fuss neki a falnak, majd rugaszkodj el, hogy elkapd a rudat. Onnan tornászd fel magadat a felsore, majd menj végig a rudakon. Törd be a falat, és menj egyenesen. Egy kis bónusz :) Menj vissza, ugorj vissza a kötélre, és mássz fel. Harc jön! Jó sokan lesznek... Ha elfogy az életed, akkor menj be az épületbe, középen van egy kis medence, amibol tudsz inni. Ha továbbmész, akkor egy nagyobb terembe érsz, középen egy kötéllel, alatta karókkal. Ha felugrasz erre a kötélre, vársz egy kicsit, akkor a zombik kimennek az udvarra, te pedig probléma nélkül fel tudod magadat tölteni. Ez jó taktika, pihenhetsz is akár egy kicsit. Ha levágtad mindet, ments egyet.

OUT OF THE WELL (62%)

Fuss be az épületbe, menj keresztül a következo szobán, majd a tüskés teremben ugorj a kötélre. Szemben nyomd meg a fehér gombot. Ugorj neki, majd azonna vissza a falról, így pont el tudod kapni a kötelet. Ezután balra a sárga gombbal csináld meg ugyanezt. Utána menj be a kapun. Egy sor csapda jön, idore. Húzd meg a kart, majd lépj a fehér gombra, mikor elment elotted a lengo dorong, ugorj a kereszlécre. Nagyon jól kell idozítened. Utána onnan falfutássa el a furész alatt, majd ugrás a falról, mert karókba érkeznél. Menj fel a lépcson. Gurulj át a két kaszaboló alatt, menj be a kapun. Csata jön, de itt is van egy medence, ha közben megszomjaznál.

THE SULTAN'S HAREM (65%)

Menj balra a mentési helytol, át a függönyön. Verd szét balra a falat, majd a következot is egyenesen. Fordulj balra, menj keresztül a függönyön. Húzd meg a kart, majd menj vissz a mentési helyhez. Attól balra menj be a függönyön. A szakadék bal szélén menj el falfutással, majd verd szét a folyosó végén jobbra a gyenge falat. Menj be, majd balra törd át az újabb falat, és vedd fel a harcot az ellenséggel.

"WHAT DID YOU CALL ME?" (65%)

Húzd el a közelben lévo szbrot, majd menj ki a hamarosan kinyíló kapun. Tekerd el a kart, és menj be. A folyosó után újabb harc jön. Középen van egy kút.

THE HALL OF LEARNING (69%)

A célod, hogy feljuss a toronyba. Látod középen azt a hasábot, rajta azzal a furcsa jellel? Arra kell a napfényt a tükrök segítségével ráirányítani. Menj vissza a könyvtár bejáratához, és fordítsd a nagy tükröt a könyvtár felé. Törd be balra a falat, majd kövesd a fényt. Húzd el a tükröt szemben. A padlón látod is a megfelelo helyet, hogy hova kell tenni. Utána a jobboldali tükröt is húzd el, hogy továbbítsa a fényt. Kövesd tovább a fényt, menj újra a bejárat felé. Húzd el a következo tükröt is úgy, hogy a fény a betört falon át menjen. Jön az utolsó tükör. Ha ezt is a helyére toltad, akkor máris egy problémával kevesebb van. Mássz fel a középso hasábra, ami az imént emelkedett fel, és onnan ugorj balra a kapu tetejére, sétálj ki a keresztrúd szélére. Onna ugorj át a kis platforma, ahonna falfutással eljutsz a következo kis szigetre. Sétálj ki a szélén, és kapd el a zászlórudat. Lengj át az emeletre, menj egy kicsit tovább. Farah meghúz egy kart, mire elojön egy szimbólum. Forgasd felé a tükröt.
Fuss neki a falnak, és nyomd be a fehér gombot. Elojön egy könyvespolc. Ennek és a másik falnak a segítségével ugorj fel a legtetejére, és falfutással juss el a következo kis platformig. Siess, mert nemsokára vissza fog menni a helyére a polc. Még egy falfutás, majd ugrás, és kapd el a létrát. Mássz fel, szerezd meg a homokot. Ugyanabba az irányba - a szeletelo kikerülése végett - fuss neki a falnak, és ugorj el. Menj végig a gerendákon. Vigyázz, mert nemsokára denevérek támadnak meg. Ha levágtad oket, ugorj át a másik gerendára, és mássz le a padlóra. Falfutással menj el a négy szeletelo között. Törd be a falat, és menj végig a folyosón egy kis plusz életeroért. Menj vissza a középso placcra. Menj végig jobbra a gerendákon, közben ugorj egyet, mert a közepe leszakad. Forgasd el a tükröt az óramutató járásával megegyezo irányban. Indulj el a gerendán arra, amerre a fény mutat. Hopsz, leszakadt, nembaj, menj akkor a fénytol jobbra lévo gerendán. Az egyik ága le fog szakadni, úgyhogy a másik leágazásról ugorj át a szemben lévo placcra. Ugorj fel a második rúdra, onnan pedig a gerendára. Menj tovább a gerendákon, arra amerre tudsz. Készítsd elo a kardod, mert egy csapat denevér fog megtámadni. Ereszkedj le a tükrökhöz, és told oket a megfelelo helyükre. Utána fuss végig a bal oldali falon, és kapd el a párkányt az oszlopon. Ess le két szintet. Menj jobbra, ugorj a középso kis platformra, onnan pedig falfutással menj a már ismeros szintre. Told a megfelelo helyére, a fénysugárba a tükröt.
Juss át a másik oldalra. Ugorj át a korláton a fénysugárnál, és ugorj át a placcra. Onna ugrálgass végig, amíg ki nem kötsz a másik oldalon. Menj a másik végébe a szintnek, és ahol nincs korlát, ugorj le a szekrényre. Szedd fel a homokot, majd ugorj le. Igyál, ha kell, és ments egyet, ha gondolod. Most vissza kell jutnod arra a szintre, ahol Farrah is van. Majdnem ugyanoda kell menni. Állj meg az utolsó kiugrónál, ahol ha balra fordulsz, látsz egy kötelet. Ugorj rá át, majd onnan a következore, majd a szegélyekre. Menj végig a párkányokon, ugorj át a létrára, és mássz fel.
Törd be a falat, majd a következot is, és a következot is. Menj vissza, át az új hidon. Ezen a részen van két tükör ugye. A középsot hagyd békén, húzd el az útból, és a szélsot húzd oda a középso helyére. Utána a két betört fal közöttit is húzd ki, úgy, hogy a fény kinyissa neked a nagy kaput. Menj vissza, át a három betört falon. A terem felé falfutással ugorj fel a falra, és onnan ereszkedj szépen le. Ha szereztél egy kis sérülést, orvosold egy kis vízzel. Menj be a kapun, és szerezd meg az új kardod.
Húzd meg a kart, és sprint a szemben lévo oldalra, át a bezáródó kapu alatt. Elotte még töltsd fel magad, mert egy szép kis harc áll elotted. Menj le a lépcsokön, és gyozd le az ellenséget. Ha megvagy, ments egyet.

OBSERVATORY (71%)

Fuss fel a középso lépcsore. Farah felemeli azt egy karral. Ugorj át a szemben lévo placcra, szerezd meg a homokot, majd ugorj fel a zászlórúdra. Onnan ugorj rúdról rúdra, amíg újra talajt nem érsz. Tekerd el a kart egyszer az óramutató járásával ellenkezo irányban. Utána ugorj a vízszintes rúdra, onnan tovább a következore, majd az oszlopra. Onnan megint a rudakra, amíg egy másik, az elozohöz hasonló placcra nem érsz. Egyébként pont szemben van azzal. Fordítsd el a kart az óramutató járásával ellenkezoleg. Ugrálj vissza az oszlopig, onna pedig ugorj át jobbra a rúdra, a fehér gomb felé. Ugorj a karra, majd onnan neki a gombnak. Balra, a kék kar felé fuss gyorsan. Ugorj a rúdra, juss el az oszlopig. Onnan ugorj jobbra, arra, amerre a fokaput nyitó kar van. Nyisd ki a kaput, majd csússz le a köteleken. Menj be a kapun. Balra van egy kút, valószínuleg szükséged lesz rá.
Mindenféle csapda jön. Jó idozítéssel, és földön gurulással juss át a két vízszintes szeletelon. Cserélgesd az odalakat, könynen megúszod. Állj meg a lengo dorong elott. Mikor elhúzott szembol, fuss, és ugorj. Ne várj sokáig, azonnal indulj, amint lehet. A következo: nagyon lassan sétálj át a tüskék fölött, nyomd meg gombot, menj be a kapun.
Most jön a legnehezebb rész: nagyon sok vízszintes szeletelo. Figyeld meg az idozítésüket, és használd óvatosan a gurulást, és persze tökéletesen idozítve. A bal oldalon ajánlott menni.
Ha átjutottál, menj tovább, és harcolj egy sort. Utána igyál, és mentsd el a játékot.

HALL OF LEARNING COURTYARDS (75%)

Mássz fel a medence melletti létrán, majd ugorj át az oszlopsor tetejére. Húzd elo a kardod, és vágd le a madarakat. Ha kell, menj vissza inni. Menj végig, majd a másik oldalon ugorj át a kötélre. Onna ugorj a gerendára, onnan a rúdra, majd onnan a hídra. Falfutással menj a gerendára, onnan pedig ugorj a zászlórúdra. Ugorj a hídra, és öld meg a madarakat. Falfutással menj a gerendára, majd ugorj a kötélre. Azzal lendülj át a másikra, majd ugorj a kis tetore. Onnan megint falfutás a kis placcra. Lent nyisd ki a kaput Farrahnak. A szakadékot kikerülheted úgy, hogy a jobbra a falon csimpaszkodva mész. Utána menj be a kapun és balra fuss végig a falon. A végén ugorjad át a szeletelot, ha nem teszed, fájni fog. Gurulj át a következo két szeletelo alatt, majd öld meg a bogarakat. Menj tovább, ha akarsz, menj el balra inni egyet, különben menj egyenesen, majd fel a lépcson. Vigyázz,néhány bogár, meg néhány szakadék. Tedd túl magad rajtuk, amjd menj tovább a lépcson fel, majd ki egy hídra. Öld meg az ellenséget, majd ments egyet.

ON THE RAMPARTS (75%)

Menj a kapu felé. híd sérült részénél mássz le, és szerezd meg mindkét sarokból a homokot, plusz ha életero kell, igyál, a kanyarban van egy medence. Utána menj a kapuhoz, kapaszkodj meg a fal szélében, és ugorj a rúdra. Fordulj be a sarkon, és ugorj át a híhdra. Indulj el a vége felé. Rövidke videó, és máris a börtönben találod magad. Mássz le a létrán. Falfutással nyomd be a gombot, ne ijedj meg, elojön egy padló, ami megóv a lezuhanástól. Menj így végig, majd le a lifttel. Figyelj, mert lejjebb már sarkok lesznek, tehát a falon futást egy ugrással kell bonyolítanod. Végig ez lesz, csak néha egy rúdra, néha egy létrára kell ugranod a fal végén. A végén csússz le a nagy létrán, és lent is vagy. Öld meg az összes ellenséget, és mentsd el a játékot.

A PRISONER SEEKING AN ESCAPE (79%)

A túlsó sarokban van homok és víz is, és ott van egy gomb is. Verd szét a berendezést, és állj rá. Hopsz, ez így nem lesz jó. Menj vissza, és hozd ide a ketrecet. Menj be a kapun. Ne menj még balra a csapdák felé, hanem jobbra törd be a falat, és menj végig a folyosón extra életeroért.
Egy kicsit nehéz rész jön. Bal oldalt nem tudsz falon futni, túl magasan van a kapcsoló. Tehát el kell menned a gomb vonaláig, megnyomni, aztán átjutni a kapu alatt. Egyedül a gurulást tudod most használni, azzal megúszhatod a nyakmetszést. Vedd fel a homokot, majd húzd meg mindkét oldalon a kallantyút. Siess, és a két falon ugrálj fel, majd falfutás+ugrás kominációval ugorj a gerendára. HÚzd elo a kardod, és hesegesd el a denevéreket. Menj ki a gerenda szélére, majd ugorj egy nagyot. Ugorj neki mindkét oldalon a fehér gomboknak, majd pattanj vissza, így már fel tudsz menni a két oszlop között. Siess, mert vissza fognak húzódni. Utána megint falfutás+ugrás, hogy elkapd a feletted lévo rudat. Játszd el ezt még kétszer, hgoy feljuss a gerendára. Onnan ugorj középre, a nagy rúdtra, majd onnan át a másik oldalra. Vedd fel a homokot. Ugorj neki a gombnak, majd rögtön ugorj el a faltól. Isméételd meg, amíg újból egy gerendán nem kötsz ki. Ugorj át létrára, mássz rajta fel. A rúd segítségével ugorj át a másik létrára, majd még egyszer, amíg fel nem jutsz a felszínre.

AT LAST WE'RE HERE! (81%)

Menj fel a lépcson a kúthoz. Lépj rá a gombra, és menj le balra a lépcson (úgy balra, hogy szemben állsz a kúttal). Ugorj fel a kore, majd onnan fuss végig a falon, fel a kiugró részre. Nyomd be a gombot, ugorj le, és fuss a másik oldalra, ahol ugyanezt kell megismételned. Lökd le fentrol a dobozt, és told a két lépcso közé, a sárga gomb alá. Menj be a kapun, és szerezd meg a homokot. Menj végig a hídon, útközben öld meg a madarakat. Menj be a kapun, jobbra szerezd meg a homokot, majd menj balra. Menj végig, de mielott bemennél a következo szobába, törd be a repedt falat, és szerezd meg az extra életet. Menj be a szobába, és lépj rá a liftre, ahol Farrah is van, és készülj fel egy nagyobbacska harcra. A két szélén a liftnek van egy-egy kút. Figyelj, meg kell védened Farrah-ot.
Húzd meg a liftben a kart, a fehér jelnél, amjd menj fel a liften. Metsd el a játékot.

THE HOURGLASS (83%)

Menj körbe, ugorj fel a szegélyra, majd onnan falon futással menj tovább, majd a végén rugaszkodj el a faltól, ugorj a keresztlécre, és ugorj a Homokóra tetejére. Egy elég hosszú, és baromi szép átvezeto animáció jön. Ha vége, újra kezedbe vetted az irányítást, akkor indulj el az egyetlen irányba, lefelé a lépcson. Egy fürdo szeru teremeb érsz, egy csomó ajtóval. A vicc az egészben, hogy ha bemész egy ajtón, egy másikon jössz ki, ugyanitt... De nincs veszve semmi. Nagyon egyszeru, menj végig minden ajtó elott, és amelyiknél vízcsobogást hallasz, az a jó. Ne törodj vele, hogy ugyanoda jutsz vissza, csak menj be mindig a helyes ajtón. Menj addig, amíg egy átvezeto animáció nem következik...
...Amibol kiderül, hogy eltuntek a fegyvereid, a lánnyal együtt. Fuss! Kerüld el a harcot, és menj be abba a szobába, ahol egy különös, mentési hely-szeru fénycsóvában van egy kard. Ki kell szabadítanod úgy, hogy a jelre kell irányítani a fényt.
Válts nézetet, hogy felülrol lásd a szobát. Így nézve, a bal alsó sarokban van egy oszlop, elotte, kicsit jobbra tole van egy tükör. Azt a tükröt a jobb alsó sarokban lévo oszlop elé kell tolni. A másik tükröt, ami a jobb alsó sarokban lévo oszlop elott van kissé balra, azt a középso oltár elé kell tolni.
Az oltár mögött van egy tükör - azt hagyjad - és mellette van még egy. Azt told át a másik oldalra, balra. Igazísd meg oket, hogy a fény tükrözodjön, és szerezd meg a kardot. Szép darab, és nem is akármilyen! Ki is próbálhatod rögtön a három zombin, csak menj arra, amerrol jöttél. Bizony tényleg nem akármilyen darab, mert egy csapásra megöli ezeket a szörnyeket, és nem kell használnod az amúgy eltunt tort! Ments egyet.

THE TOMB (90%)

Menj vissza a tükrökhöz, és menj balra. Törd be a faajtót, majd menj tovább a rudakon. Ölj meg mindenkit, jó móka lesz az új karddal. Ments egyet.

"FARAH, COME BACK!" (90%)

Eloször is, menj le jobboldalt a szélén, menj középre a szegélyeken, ugroj le a gerendára, onnan pedig fel a terembe. Törd be a faajtót, és szerezd meg az extra életet. Utána húzd meg a kart, úgy hogy neki futsz a gombnak. Onna lendülj át a következo rúdra, majd onnan vissza a kiindulási helyre. Mássz fel a fa szegélyre, és menj tovább. A kútnál mássz fel az oszlopra, majd onnan ugorj át a másikra. Ugorj át a gerendára, lehet hogy messzinek tunik, de meg tudod csinálni. Onnan irány a rúd, majd a másik oldalon lévo gerenda. Vágd le a denevéreket, majd csússz le az oszlopon. Menj tovább. Fuss egy kicsit a bal oldali falon, majd onnan néhány ugrással feljebb is vagy. Majd megint falról falra ugrálva tudsz feljebb jutni. Ha fent vagy, siess át, mert le fog szakadni a híd. Öld meg az ellent, és ments egyet.

CLIMBING THE TOWER OF DAWN (93%)

JObb oldalon fuss neki a falnak, és ugorj fel a rúdra. Tornászd fel magad a gerendáig, onnan ugorj át a másik gerendára, majd onnan az oszlopra. A második oszlopról ugorj neki a falnak, majd onnan fel az erkélyra. Menj balra, végig a szegélyen. Jön egy csapat denevér, öld meg oket. Menj tovább, a két fal között ugrálj fel, majd megint menj végig a szegélyen. Újabb denevérek. Ugorj át az egyik zászlórúdról a másikra. Menj végig a rúdon, ha elfogyott, menj a lentin. A végén a falról ugorj fel a fenti rúdra újból. A fal mellett egy újabb csapat denevér jön. Ugorj át megint az egyik zászlórúdról a másikra, majd folytasd utadat tovább a szegélyen. A szuk résen ismét ugrálgass fel, kapd el a szegélyt. Menj jobbra addig, amíg fel nem tudsz húzódszkodni. Menj feljebb. Ugorj át amásik oldalra. Menj végig a szegélyeken, míg egy zászlórúdhoz nem érsz. Ugorj át rá, majd menj a másik oldalra. Egy siló szeru képzodményhez érsz, aminek a másik oldalán le tudsz jutni a két fal között ugrálva. Menj be, lépj a gombra. A bal oldali falon fuss végig, és mássz fel a létrára. A tetejérol ugorj a másikra, közben öld meg a denevéreket. Menj így fel a legtetejére. Ott vedd fel a harcot a zombikkal. Jobbra van egy kút, vételezz egy kis vizet, majd menj a másik vége felé, mássz fel a falra, le a másik oldalon, és ments egyet.

THE SETTING SUN (95%)

Mássz vissza a sziklára, mássz fel az oszlopon. Onnan ugorj a rudakra, lendülj végig, majd menj a leszakadt rész elé. Ugorj át, majd fel a felette lévo párkányra. Onnan ugorj a gerendára, és menj balra a kis kiálló részre. Fuss végig a falon kétszer, menj végig a gerendán a romos oszlop felé. Ugrálj fel benne belül. Menj át a hídon, jobbra van egy kút, különben menj balra. Öld meg a denevéreket, majd a toronyból menj végig a gerendán a másik toronyba. Még egy csapat denevér. Menj tovább, falfutás kétszer, a másodiknál rugaszkodj el, és kapd el az oszlopot. Onnan ugorj át a tetore. Aztán fel a villámhárító szeru akármire, ahonnan eléred a rudat. Ugorj fel, menj jobbra, falfutás+ugrás, majd fel a létárn. Ugorj be az ablakon, és nézd végig a kis videót. Ha vége, gyozd le a szörnyeket.

HONOR AND GLORY (98%)


Jön az utolsó csata, a gonosz vezír ellen. Nincs olyan bátor hogy szemtol-szemben kiálljon veled, ezért csak a képmását küldi. Nem nehéz legyozni, csupán sokszor kell megütni. Használd sokszor a védekezést. Tényleg nem olyan nehéz, szerintem elsore sikerülni fog. Három ilyen képmás lesz, ha megölted az utolsót is, támadd meg magát a vezírt. A kis videó után öld meg végleg. Jó szórakozást a befejezo videóhoz, és a stáblistához!

 
 
 
 
Egyéb
 
Letöltések
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal